Image

Google Analytics Privé Training

In onze Analytics training leer je hoe Google Analytics ingezet kan worden om effectieve analyses te maken en daarmee jouw online doelstellingen te bereiken.

Onze praktische Analytics training is individueel, zeer interactief en je wordt begeleid door een Analytics professional. Tijdens deze privé training leer je:

  • Hoe Analytics werkt en hoe je het implementeert
  • Hoe je doelen en funnels instelt om bezoekersgedrag te analyseren
  • Hoe je Analytics data zoals dimensies en metrics moet interpreteren
  • Hoe je dashboards en standaard rapporten moet aanmaken
  • Hoe je micro conversies kan meten en analyseren

MELD JE NU AAN VOOR EEN PRIVÉ TRAINING


Aanmelden

Programma

Duur
De training start om 10.00 uur en is tussen 15.30 en 16.00 uur afgelopen.

Eten & drinken
Inclusief een heerlijke lunch. Natuurlijk is er ook voldoende goede koffie en thee.

Privé training
Het is een individuele training. Hierdoor is er voldoende ruimte voor persoonlijke aandacht en kan de training aangepast worden op jouw kennis. Daarnaast kunnen we de opgedane kennis direct toepassen op jouw bedrijfssituatie.

Kosten
De kosten bedragen 595,00 euro per deelnemer.

Trainers

  • Bram Hendriks
    Online Marketeer

  • Sam Engel
    Digitaal Strateeg

Wat leer je?

‘s morgens

  • Wat is Google Analytics
  • Hoe werkt Analytics met cookies
  • Wat zijn dimensies en metrics
  • Hoe configureer je doelen in analytics
  • Navigeren door Analytics rapportages
  • Annotaties gebruiken en marketing activiteiten meten
  • Het gebruiken van secundaire dimensies
  • Zoeken en geavanceerd zoeken gebruiken
  • Datuminstellingen gebruiken om resultaten te vergelijken

‘s middags

  • Via welke kanalen komen bezoekers binnen
  • Campagne variabelen instellen om marketing campagnes te meten
  • Onderzoeken welke keywords organisch verkeer realiseren
  • Onderzoeken welke content voor de hoogste engagement zorgt
  • Het meten van events op een website
  • Het meten en analyseren van behaalde doelen op een website
  • Het instellen van een doelfunnel op bezoekersgedrag te meten
  • Hoe je kan inzoomen op data door segmenten te gebruiken
  • Hoe een dashboard in analytics ontwikkeld kan worden
  • Hoe automatische rapporten ingesteld kunnen worden

Praat met een specialist!

Leg je vraag of idee aan ons voor.

MAAK KENNIS