Image

Incompany en maatwerk trainingen

Je bent op zoek naar een verdieping of verbreding van kennis op het gebied van online marketing binnen jouw team of organisatie. Wij kunnen je daarbij helpen door het verzorgen van een online marketing training, die is afgestemd op hetgeen voor jouw organisatie relevant is.

Een incompany of maatwerk training kan bestaan uit één of meerdere van de volgende expertises:

  • SEO
  • AdWords
  • E-mail
  • Social
  • Analytics
  • Leadgeneratie
  • Conversie optimalisatie

MELD JE NU AAN VOOR EEN INCOMPANY EN MAATWERK TRAINING


Aanmelden

Programma

Om te komen tot een optimale invulling van de training bespreken we gezamenlijk waar de uitdagingen liggen. Samen kijken we waar de meeste winst is te behalen en bepalen we doelstellingen. Vervolgens adviseren wij welke kennis noodzakelijk is om de doelstellingen te behalen. In één of meerdere trainingssessies werken we met jouw team samen om kennis over te dragen en besteden we aandacht aan de transfer van deze kennis naar de praktijk. Ook in de periode na het afronden van de training blijft de mogelijkheid bestaan om feedback van de trainers te vragen. Mede hierdoor borgen we de effectiviteit van onze trainingen. Volgens deze methodiek helpen we organisaties, zoals die van jouw, om online marketing naar een hoger plan te tillen en de concurrentie voor te blijven.

Duur
Afhankelijk van de doelstellingen en inhoud van de training kan deze uit één of meerdere dagdelen bestaan. In overleg bepalen we de meest effectieve aanpak.

Locatie
De training kan bij ons op locatie gegeven worden of intern bij de opdrachtgever. Een training op onze trainingslocatie is inclusief een heerlijke lunch. Natuurlijk is er ook voldoende goede koffie en thee.

Groepsgrootte
Een groep bestaat uit niet meer dan 6 deelnemers. Binnen een goede training moet er voldoende ruimte zijn voor persoonlijke aandacht.

Kosten
De kosten voor een incompany of maatwerk training worden in overleg bepaald afhankelijk van de gewenste invulling en duur van de training. Ter indicatie, uitgaande van een training van een dag van 10.00 tot 16.00 uur aan een groep van 4 personen bedragen de kosten 1.495,00 euro.

Voorbeeld maatwerktraining
Aan de rechterzijde is een voorbeeld te zien van een maatwerktraining die door ons is uitgevoerd binnen een B2B organisatie, die beter in staat wilde zijn om zelfstandig meer leads te verzamelen.

Trainer

  • Sam Engel
    Digitaal Strateeg

Wat leer je?

‘s morgens

  • Wat is leadgeneratie
  • Wat kan leadgeneratie jouw organisatie opleveren
  • Hoe kan ik een optimale leadfunnel inrichten
  • Hoe meet ik de leadfunnel middels Google Analytics

‘s middags

  • Waar vind ik mijn doelgroep
  • AdWords & Leadgeneratie
  • SEO & Leadgeneratie
  • Social & Leadgeneratie
  • E-mail & Leadgeneratie
  • Hoe analyseer en optimaliseer ik het leadgeneratie proces

Praat met een specialist!

Leg je vraag of idee aan ons voor.

MAAK KENNIS