Een intensieve workshop over Mobile in digital marketing
In deze Small Group Challenge ga je aan de slag om de nieuwste kennis op het gebied van Mobile toe te passen op de digital marketing activiteiten van jouw organisatie. Na de workshop heb je een strategie en plan van aanpak uitgewerkt hoe je jouw organisatie klaar gaat maken voor een "mobile first" wereld.
Zorg dat je fit en scherp bent op de dag van de workshop. We gaan de tijd goed besteden! Maar natuurlijk staat er tijdens de workshop constant een ervaren online marketeer tot je beschikking die je verder kan helpen onze theorie te vertalen naar jouw praktijk.
Het ochtendprogramma staat in het teken van de theorie en enkele voorbeeld cases uit de praktijk. In de middag wordt gewerkt aan de Mobile First strategie en het plan van aanpak.
U organiseert vier keer per jaar een Small Group Challenge over het meest actuele digital marketing thema van het moment. De naam Small Group Challenge komt uit de fitness wereld. In een kleine groep wordt er tijdens een intensieve training met veel begeleiding in korte tijd resultaat geboekt.
Duur
De workshop start om 10.00 uur en is tussen 15.30 en 16.00 uur afgelopen.
Eten & drinken
Inclusief een heerlijke lunch met verse sappen en belegde broodjes. Natuurlijk is er ook voldoende goede koffie, thee en fruit.
Groepsgrootte
Een groep bestaat uit niet meer dan 6 deelnemers. Binnen onze “Small Group Challenge” moet er voldoende ruimte zijn voor persoonlijke aandacht.
Kosten
De kosten bedragen €695 euro per deelnemer.
Bram Hendriks
Online Marketeer
Sam Engel
Digitaal Strateeg
‘s morgens
‘s middags